Gammelt brand får nye klæder

Kunde
Hjermind-Link
Ydelse
Strategi, tekst, rådgivning
Type
Fast samarbejde

Udgangspunkt

Til trods for at Hjermind-LINK var en veletableret konsulentvirksomhed, var Christian Hjermind ikke Top of Mind hos danske erhvervsledere.

Min rolle

Jeg blev hyret af Hjermind til at skabe et kommunikativt fundament, styrke hans positionering i et mættet marked samt til konceptudvikling herunder digital strategi, webudvikling og tekstforfatning.

Løsningen

Via en fokuseret kommunikationsindsats over en periode på otte måneder skabte vi et kommunikativ fundament, der kunne ses, mærkes og føles på sociale medier og på hans hjemmeside. Vi udarbejdede en digital strategi, definerede budskaber og skabte en rød kommunikativ tråd gennem al hans kommunikation, hvorefter vi producerede kvalitetsindhold til blandt andet LinkedIn, som blev vist mere end 50.000 gange.

Det gav den helt rigtige opmærksomhed.


Værdi

I dag er Hjerminds kommunikativ fundament stærkere end nogensinde; et gammelt brand i nye klæder. Han er tættere end nogensinde på at blive Top of Mind hos erhvervsledere i den tunge klasse.

Det siger kunden

Mit samarbejde med Kristian har sat fokus på brugen af sociale medier, primært LinkedIn og Twitter. Det har givet enorm god respons fra eksisterende og nye samarbejdsrelationer - og det er tydeligt at aflæse, at antallet af besøgende på min profil er steget markant.

Samarbejdet har ikke blot indeholdt lavpraktiske redskaber til aktivering af min profil, men også en løbende strategisk dialog i forhold til den overordnede kommunikation og digitale identitet.

Her har Kristian vist forståelse og interesse for min forretning og har sikret den fornødne eksekvering i dagligdagen. Jeg har også oplevet Kristian som en god indpisker og coach, der kan stille de rigtige spørgsmål, men også tør stille de udfordrende spørgsmål.

Sidst men ikke mindst har Kristian lagt en troværdige linjer fra start til slut i forhold til indhold og form.

Christian Hjermind, Hjermind-LINK



Om Hjermind

Hjermind-LINK drives af ex-håndboldspiller, Christian Hjermind. Mange husker Hjermind fra hans tid som højrefløj på det danske herrelandshold i håndbold, men efter han i 2011 stoppede den sportslige karriere, har han beskæftiget sig med lederudvikling, 1-2-1 coaching, teamudvikling og feedbackteknik. Kort sagt; at skabe vinderkulturer.

Hjermind har qua sin sportslige karriere kombineret med en HD i organisation og ledelse, hjulpet virksomheder og medarbejdere med at løbe uden bold, bogstaveligt talt.