Making them happy

Lorem ipsum

02.02.2018

01. Om kunden

Hjermind-LINK drives af ex-håndboldspiller, Christian Hjermind. Mange husker Hjermind fra hans tid som højrefløj på det danske herrelandshold i håndbold, men efter han i 2011 stoppede den sportslige karrierer, har han beskæftiget sig med lederudvikling, 1-2-1 coaching, teamudvikling og feedbackteknik. Kort sagt; at skabe vinderkulturer.

Hjermind har qua sin sportslige karriere kombineret med en HD i organisation og ledelse, hjulpet virksomheder og medarbejdere med at løbe uden bold, bogstaveligt talt.

02. Om opgaven

Jeg blev hyret til at hjælpe Hjermind med branding, positionering og konceptudvikling herunder digital strategi, web og tekstforfatning - og gøre Hjermind og hans forretning til Top of Mind hos danske erhvervsledere i den tunge klasse.

Samarbejdet startede med et forløb på otte måneder, som senere hen er blevet til ad-hoc kommunikationsrådgivning, da vi i den indledende fase skabte et stærkt kommunikativt fundament Hjermind selv har kunne vedligeholde.

03. Om processen

Selvom Hjermind havde drevet forretning i mere end seks år var det vigtigt, at få overblik og indsigt i, hvilke værdier, budskaber og historier, der var relevante for modtagerne.

Vi startede derfor ud med fire workshops med fokus på forretningens DNA, dens hvorfor, målgruppe og overordnede budskaber, hvilket resulterede i en konkret handlingsplan med fokus på tekstoptimering, optimering af budskaber på sociale medier samt en minutiøs plan for udrulning af et skarpere, mere strømlinet brand - Hjermind 2.0.

Efter fire måneder var den nye, stærkere profil på plads, hvorfor min opgave gik fra konceptudvikling til rådgivning - hvor min opgave i dag er ad-hoc rådgivning i forhold til specifikke spørgsmål omhandlende positionering, konceptudvikling og brugen af sociale platforme.

04. Om resultaterne

Et gammelt brand i nye klæder. Hjermind 2.0 fik en fantastisk modtagelse på sociale medier og hans egen hjemmeside. Hjermind fik for alvor fat i sine forbindelser på LinkedIn. Engagement steg og rækkevidde steg markant.

05. Det siger kunden


Mit samarbejde med Kristian har sat fokus på brugen af sociale medier, primært LinkedIn og Twitter. Det har givet enorm god respons fra eksisterende og nye samarbejdsrelationer - og det er tydeligt at aflæse, at antallet af besøgende på min profil er steget markant.

Samarbejdet har ikke blot indeholdt lavpraktiske redskaber til aktivering af min profil, men også en løbende strategisk dialog i forhold til den overordnede kommunikation og digitale identitet.

Her har Kristian vist forståelse og interesse for min forretning og har sikret den fornødne eksekvering i dagligdagen. Jeg har også oplevet Kristian som en god indpisker og coach, der kan stille de rigtige spørgsmål, men også tør stille de udfordrende spørgsmål.

Sidst men ikke mindst har Kristian lagt en troværdige linjer fra start til slut i forhold til indhold og form.

Christian Hjermind, Hjermind-LINK