Det gode samarbejde starter her.
Det handler om at sætte rammerne for det gode projekt. Min arbejdsgang giver os det bedste udgangspunkt for mine ambitioner på vores vegne.
Scroll ned for at se, hvordan vi kommer bedst fra start og i mål.
Sandheden er, at jeg ikke passer perfekt til alle virksomheder. Som kunde skal du gå efter det perfekte match, du skal ikke gå efter et “ok” fit.
Vi kender først sandheden, når vi kommer tættere på udfordringen. Derfor taler vi om dig, din virksomhed og din udfordring. Vi taler om dine forventninger, dit budget og eventuel deadline.
Du får en god mavefornemmelse, og vi finder ud af, om vi er det perfekte match.
Mavefornemmelsen siger “go” for at hyre mig som kommunikationsrådgiver og/eller tekstforfatter. Vi bliver enige om opgaven/samarbejdet, omfang, budget og leverancer inklusiv deadlines.
Så starter vores fælles rejse, og alle detaljer er på plads. Vi er enige. Ved større projekter får du en elektronisk aftale inklusiv mine forretningsbetingelser, som vi begge underskriver.
Det er vigtigt at sige, at betalingsbetingelser afhænger af opgavens type, omfang og deadline. Det samme gør prisen.
Hvis du udelukkende bruger mig som tekstforfatter, fremsender jeg altid en faktura på 50% af den aftalte pris, når opgaven begynder. Når opgaven er afsluttet, fremsender jeg en faktura på de resterende 50%.
Du får ro i maven, du kender din investering, vi kender projektet, vores samarbejde kan begynde.
Jeg forsvinder aldrig under jordens overflade – og jeg gør alt, hvad jeg kan, for at vi overholder vores deadlines.
Tilgængelighed, dialog og feedback er nogle af de vigtigste elementer i mit virke. Jeg er altid til rådighed indenfor de rammer, vi har aftalt. Derudover er jeg en svesken på disken-type.
Jeg kan finde på at tage kontakt og spørge om:
Du er altid opdateret på vores projekt; hvor vi er i dag, og hvor vi er på vej hen.
Du kender (sikkert) følelsen af, når bolden triller over målstregen. Det føles godt. Alle projekter og opgaver bliver kørt i mål. Længere er den faktisk ikke.
Alle leverancer (på nær rådgivning og workshops) sker via Google Docs.
Du modtager et link til en delt mappe på Google Drive. Hvis du har input eller kommentarer, skal det som udgangspunkt ske i det enkelte dokument for at sikre ensartethed og overblik.
Og så nåede du til vejs ende. Det er sådan jeg arbejder. Det er sådan, vi når i mål, hvergang.