Vind eller forsvind.
Dine ord kan flytte mennesker, flytte holdninger, flytte produkter. Vindere starter altid med at sætte ord på strategien, på brandet, på fortællingen. Vindere vælger de rigtige ord.

Vælg mig, så vi sammen kan vælge de rigtige ord.

Kristian Frost
Kommunikationsrådgiver / tekstforfatter
Magasin logo
KIA Motors Denmark logo
Mogens Hansen A/S logo
PL & Partners A/S logo
Raunsborg ApS logo
Wallmans logo
QuickOrder ApS logo
Weorder logo
Ovodan Biotech A/S logo
Future Skills logo
Snevagten A/S logo
Sjølund A/S logo

Alt andet end et full service reklamebureau.
Mit navn er Kristian Frost. Jeg er kommunikationsrådgiver og tekstforfatter på en mission; at hjælpe virksomheder med at sætte de rigtige ord på strategien, på brandet, på fortællingen.

Mit arbejde er dine ord.

01 | forstå

Jagten på sandheden

For jeg kan gøre en forskel, skal jeg forstå. Jeg jagter sandheden; om virksomheden, kunderne, markedet, produktet, ydelsen. Indsigt er som guld. Det er starten på at finde de rigtige ord. Ord, som flytter mennesker, holdninger og produkter. Ord, der gør underværker.

02 | forenkl

Sig det med ord

For vi sammen kan lykkes, skal vi gøre det tunge let. Vi skal sætte de rigtige ord på strategien, på konceptet, på brandet og på fortællingen. Det er en fælles opgave. I en verden fyldt af støj og afbrydelser er enkel og klar kommunikation klar fordel.

03 | fortæl

Den gode historie vinder

Forstå, forenkl, fortæl. Nu kan vi rulle strategien, konceptet og fortællingen ud. Vi kan lade omverdenen vide, hvem og hvad vi er, hvad vi står for, og hvor vi sammen kan opnå noget større. Gode historier er god forretning.

Kristian Frost
Mit arbejde er dine ord

Hva’ koster æ’?

De rigtige ord, de gode historier og det gode omdømme er en investering. Din nuværende investering kan være enorm … dog uden et reelt afkast.

For hvad koster det dig ...
hvis du ikke bliver valgt til?
hvis du ikke kan sælge dine produkter eller ydelser?
hvis du skaber forvirring frem for klarhed?
hvis du træffer de forkerte beslutninger?
hvis du ikke bliver set, hørt og forstået?

Det er ikke en investering.
Det er bare dyrt.

Vejen til sejr starter her. Men først skal du og jeg vide, om vi er det rigtige match. Sandheden er: Jeg passer ikke perfekt til alle virksomheder. Som kunde skal du ikke gå efter et ‘ok’ fit. Du skal gå efter det perfekte.

Lad os finde ud af det sammen.