Sådan
arbejder jeg

Jeg ønsker at levere verdensklasse kommunikationsløsninger og tekstforfatning. Intet mindre. Min arbejdsgang giver os det bedste udgangspunkt for mine ambitioner på jeres vegne.

01

Den indledende kontakt

Er vi et match? Jeg spørger ind til jeres forretning, budget, deadline, og hvilken udfordring(er) jeg kan løse gennem strategi og/eller tekst.

Hvis jeg føler, at jeg er den rigtige for jer, tager vi en dybdegående snak omkring jeres projekt, dets why og laver en god, gammeldags forventningsafstemning; hvad skal der til, for I kan komme i mål, og hvordan bidrager begge parter til dette?

Jeg kan også finde på at spørge om;

  • Tidligere analysearbejde
  • Strategibrief, Tone of Voice-guidelines
  • Wireframes
  • Kontaktinfo på tredjeparts, så som designere, udviklere, SEO-folk osv.
  • Adgang til Google Analytics, Facebook Insights …


I får: En god mavefornemmelse, om jeg er den rigtige for jer og jeres projekt.

02

Skal jeg med videre på rejsen?

Mavefornemmelsen siger go’ for at hyre mig som kommunikationsrådgiver og/eller tekstforfatter. Det er jeg glad for. Vi går til næste skridt.

Er I stadig i tvivl om, hvordan jeg kan styrke jeres forretning? Jeg afholder og faciliterer gerne en workshop med udgangspunkt i jeres nuværende kommunikative situation, hvor vi sammen tager et kommunikativt dyk ned i jeres virksomheds kommunikation, dens udfordringer, muligheder og målgruppe.

Scroll ned og læs mere.

Eller hvis I har besluttet jer. Dejligt! Klik her for at gå til afsnit 03.

Strategiworkshop

Workshop

Virksomheder oplever, mere end nogensinde, at skulle tage stilling til kommunikative problemstillinger – måske endda på daglig basis. Det skyldes blandt andet, at vores måde at kommunikere på har ændret sig markant i takt med den teknologiske udvikling. Det digitale landskab ændrer sig hurtigere end, jeg kan stave til d-i-s-r-u-p-t-i-o-n.

Workshoppen henvender sig til virksomheder, der ønsker inspiration, indsigt, konkrete anbefalinger og tiltag, der kan mærkes på bundlinjen. Og det er selvfølgelig med afsæt i digital storytelling.


Sådan foregår det

Workshoppen varer cirka fem (5) timer, hvor vi tager et dybt, kommunikativt dyk ned i jeres kommunikation. Det er selvfølgelig med udgangspunkt i jeres virksomhed og cases fra den virkelige verden.


Det får I med hjem

Indsigt og overblik over jeres kommunikative udfordringer, anbefalinger og input til konkrete tiltag. Det er fx:

  • Indsigt i jeres kommunikative situation
  • Indsigt og overblik over branche – hvordan kan I skille jer ud?
  • Indsigt i jeres målgruppe(r)
  • Identifikation af tiltag og anbefalinger
  • Italesat grundelementerne i din kernefortælling
  • Et strategibrief, der opsummerer workshoppen og opsamler konklusionerne
  • Et roadmap med idéer og tiltag, der kan implementeres i organisationen


Klik her for at ringe mig op ...

03

Sådan kommer vi i gang

Nu har vi alle detaljer på plads. Vi har lavet en forventningsafstemning. Nu får I en pris på samarbejdet og en elektronisk aftale, I kan skrive under. Så er begge parter sikret, og vi kan endelig komme i gang ...

Hvis I bruger mig som tekstforfatter, fremsender jeg en faktura på 50% af den aftalte pris og en dato for leverance. Når opgaven er afsluttet, fremsender jeg en faktura på de resterende 50%.

Hvis I bruger mig som kommunikationsrådgiver (evt. kombineret med tekst), kan det både lade sig gøre pr. projekt eller gennem mit kommunikationsabonnement. Vilkår fremsendes altid forud ethvert samarbejde.

I får: Ro i maven, et overblik, en pris på vores samarbejde og en dato for, hvornår vi i gang.

04

Når vi er i gang

Jeg forsvinder aldrig under jordens overflade - og jeg gør alt, hvad jeg kan, for at vi overholder vores deadlines.

Tilgængelighed, dialog og feedback er nogle af de vigtigste elementer i mit virke. Jeg er altid til rådighed indenfor de rammer, vi har aftalt - det gælder både tekstpakker, ad-hoc projekter eller mit kommunikationsabonnement.

Jeg kan finde på at tage kontakt til jer og spørge om:

  • Status
  • Feedback
  • Andre ting relateret til vores samarbejde


I får: Altid opdateringer på, hvordan det går, og hvordan vi kommer videre.

05

Vi skal over målstregen

Det føles godt, når bolden triller over målstregen. Alle projekter og opgaver bliver kørt i mål. Længere er den faktisk ikke. Der er dog forskellige måder at nå i mål på.

Når det gælder tekstpakker eller ad-hoc projekter, er der inkluderet et bestemt antal korrekturgange - den betingelse er ikke gældende for mit kommunikationsabonnement.

Alle leverancer (pånær rådgivning og workshops) sker via Google Docs. I modtager et link til en delt mappe på Google Drive. Feedback og kommentarer sker i hvert dokument for at sikre ensartethed og overblik.

Når vi har været gennem korrekturgangene er leverancen afsluttet - det er den også, hvis I ikke kommer med feedback og kommentarer inden for syv dage efter aftalte deadline.