Rådgivning,
der skaber resultater

Strategi + branding, der understøtter jeres vision, værdier og mål. Strategiarbejde og branding behøver ikke at give hovedpine, tværtimod. Jeg har sammensat den helt rigtige cocktail, der giver jer de bedste rammer for at skabe jeres eget kongebrand.

Støj. Vi kender det alle sammen. Vi åbner vores computer eller telefon, og straks er vi udsat for et bombardement af budskaber i form af reklamer, opslag, notifikationer og e-mails – og det er blot for at nævne nogle.

Det støjer. Virksomheder støjer. Brands støjer. Det giver forstyrrelser. Det irriterer. Det giver anledning til frustration, men virksomheder og brands behøver nødvendigvis ikke at støje. Tværtimod.

Men det kræver handling, forståelse for modtageren, og en dyb indsigt i, hvordan digital kommunikation kan flytte holdninger og styrke relationer.

Tænk, hvis du som virksomhed kunne sætte sig i modtagerens sko, forstå dem og på samme tid dyrke relationen – alt i mens jeres virksomhed, brand og kommunikation bidragere med mere end blot jeres produkt eller ydelse.

Dét er værdiskabende kommunikation. Jeg kan skabe samme værdi for jeres virksomhed og brand.

Mød Story Book.

Story Book

Et solidt udgangspunkt for jeres kommunikation

Historier er en vigtig del af vores eksistens. Vores hjerne er programmeret til at forstå verden gennem historier - både når vi får fortalt en historie, men også når vi selv fortæller historier. Vi er afhængige.

Men storytelling er ikke magi, tværtimod.

Det er vores naturlige måde at forstå verden - det er derfor vores krop og hjerne hungrer efter gode historier, der giver gåsehud, historier der fænger, historier der får os til at føle, som en del af noget større.

Storytelling bruges i forskellige henseender, hvor formål og kontekst er afgørende.

Storytelling skaber værdi fordi;

  • dine budskaber står skarpere og er nemmere at forstå
  • du adskiller dig fra dine konkurrenter og bliver nemmere at huske
  • du og dine medarbejdere kan nemmere fortælle om virksomheden og dens værdier
  • du giver din kunder en unik brugerrejse med fokus på værdiskabende kommunikation

Men storytelling handler ikke om din virksomhed og dens historie - en klassisk misforståelse. Storytelling handler derimod om jeres kunders historie, og hvordan I som virksomhed indgår i deres fortælling. I skal ikke være helten i historien, I skal indtage mentorrollen, hvor I skal guide og rådgive jeres kunder til en bedre verden.

Min tilgang til strategisk kommunikation er dybt forankret i traditionel storytelling - og det er med det udgangspunkt, jeg hjælper virksomheder med at kommunikere som mennesker til mennesker.