Tekster, der skaber resultater

Der er sket meget siden, Lars Larsen gav danskerne et godt tilbud i JYSKs første reklamefremstød. Det digitale landskab udvikler sig hele tiden. Virksomheder er nødt til at forholde sig til, hvem der er, hvad de står for, og hvordan de møder kunderne på alle kommunikationskanaler.

Det er ikke længere nok at være billigere eller bedre end konkurrenterne af den simple årsag; vi er mere oplyste og kritiske end nogensinde før.

For virksomheder kan det være forvirrende. Der er mange platforme, discipliner, tilgange og metoder — og mange vælger at bruge uanede mængder af penge på markedsføring uden at have et solidt fundament. Markedsføringskroner, der ofte går til spilde.

Som kommunikationsrådgiver og tekstforfatter hjælper jeg virksomheder med at definere én fortælling, der styrker og samler organisationen omkring et strategisk narrativ — et narrativ, som kan bruges i branding, markedsføring, salg og intern kommunikation.

Når fundamentet er lagt og står solidt, hjælper jeg med at drive og eksekvere klassiske kommunikationsopgaver herunder tekstforfatning, blogindlæg, pressemeddelelser, tekst til hjemmeside, idé- og konceptudvikling samt rådgivning.

Workshops

Inspiration og værktøjer — et konstruktiv indspark, der giver inspiration og konkrete værktøjer til at bruge strategisk storytelling i praksis. Alle workshops tilpasses efter ønsker og behov.


Strategiforløb og rådgivning

Et stærkt fundament — få hjælp til at definere én fortælling, der styrker og samler organisationen omkring et strategisk narrativ — et narrativ, som kan bruges i branding, markedsføring, salg og intern kommunikation.


Tekstforfatter

Tekstforfatning og konceptudvikling — I har fuldstændig styr på jeres fortælling og en klokkeklar køreplan for brugen af jeres historier. Nu har I brug for tekster, der rammer jeres målgruppe, skaber interaktion, engagement og resultater. Tekster, der sikrer, at jeres budskaber går direkte ind uden indpakningspapir og poesi.


Kommunikation på abonnement

Lej en kommunikationsmand — I er en lille eller mellemstor virksomhed, hvor behov ikke kan godtgøre en deltid- eller fuldtidsmedarbejder, men I har løbende behov for hjælp til både store og små kommunikationsopgaver på timebasis.